Kultura a sport

Billboardy významně pomáhají v propagaci sportovních událostí, týmů, koncertů, uměleckých vystoupení a dalších kulturních akcí. Díky svému širokému zásahu a schopnosti oslovit širokou veřejnost hrají klíčovou roli v pomoci organizátorům akcí při budování povědomí o jejich existenci, a tím tak pomáhají zvyšovat počet účastníků či návštěvníků. V konečném důsledku pak sportovním týmům i stánkům kultury pomáhají zlepšovat jejich ekonomickou situaci, rentabilitu jejich akcí a událostí či získat finanční prostředky na další rozvoj.

Reference

Studio DVA divadlo

„Pro divadlo Studio DVA představují billboardy, potažmo polepy tramvají, klíčový nástroj k rozšiřování povědomí o našich nových divadelních premiérách a značce jako takové. Tato forma reklamy umožňuje divadlu v rámci mediamixu zasáhnout široké spektrum publika prostřednictvím strategicky umístěných reklam v rušných částech města a v transportu. Díky venkovním reklamám můžeme efektivně komunikovat nejen se stávajícími, ale i s potenciálními diváky, kteří se mohou o představeních dozvědět během svých každodenních cest městem. Tyto formy reklamy nejenže podporují prodej vstupenek, ale také posilují význam živého umění ve společnosti.“
Tomáš Přenosil, ředitel marketingu a PR
 

Vodní slalom

„K propagaci Světového poháru a Mistrovství světa či Evropy ve vodním slalomu využíváme v Praze billboardovou kampaň již mnoho let. Znamená pro nás účinnou formu sdělení obyvatelům a návštěvníkům Prahy, kdy a kde se akce koná. Zejména velké plochy (bigboardy) považujeme za velmi účinné. Na billboardovou kampaň máme dlouhodobě pozitivní ohlasy.“
Miloš Broukal, organizační výbor SP ve vodním slalomu
 

Divadlo Bez zábradlí

„Reklamní plochy, které využívá Divadlo Bez zábradlí, významně přispívají k šíření povědomí o našich připravovaných novinkách a jsou zásadním prvkem v informování veřejnosti o tom, co nového se u nás chystá. Efektivně podporují očekávání a zvědavost potenciálních návštěvníků, kteří se mohou těšit na jedinečné kulturní zážitky.“
Nikol Kouklová, PR Divadla Bez zábradlí
 

Prague Playoffs

„OOH reklamní kampaň používáme pro Prague Playoffs již od samého začátku, tedy prvního ročníku této světové akce v roce 2018, a její přínos v každém roce hodnotíme velmi pozitivně. Pro marketing Prague Playoffs je klíčová ve dvou oblastech – první je propagace akce před jejím zahájením, kdy velmi významně navyšuje povědomí jak o značce samostatné, tak i o termínu konání akce. Druhou oblastí je image kampaň v průběhu akce samotné, kterou oceňují zejména zahraniční účastníci a hosté, pro akci podobného rozsahu a významu je viditelnost v rámci pořadatelského města naprostou nezbytností.“
Jan Andrlík, předseda organizačního výboru Global Champions Prague Playoffs
 

KVIFF

„Outdoorová reklama je neodmyslitelnou součástí komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Jednotlivé formáty venkovní reklamy spolehlivě zvyšují viditelnost festivalu a rozšiřují tak povědomí o konání této významné kulturní události směrem k široké veřejnosti po celé republice.“
Nela Siřínková, Head of Marketing
 

Museum Kampa

„Bigboardové kampaně využíváme k prezentaci našich nejvýznamnějších výstav. Outdoorová reklama je velmi důležitou součástí marketingového mixu a velkou měrou zvyšuje povědomí o aktuálním výstavním programu. Bigboardy jsou pak díky svému umístění na atraktivních lokalitách i svým velkorysým rozměrům naprosto zásadní.“
Daniel Hrdlička, PR a komunikace Museum Kampa
 

SK Slavia Praha

„Venkovní reklamy jsou pro nás zajímavou možností, jak oslovit nejen fanoušky červeno-bílých barev například na jejich cestě do práce či do školy. Připomenout všem, že hraje Slavia, nebo jen využít billboardových ploch k tomu, abychom jim poděkovali za jejich neutuchající podporu.“
Kateřina Vavrlová, komerční ředitelka
 

Česká basketbalová federace

„Česká basketbalová federace využívá venkovní reklamu převážně pro splnění partnerských závazků, což je zásadní pro zajištění financování a podporu rozvoje basketbalu. Tato strategie nám umožňuje oslovit široké publikum a zároveň generovat významné příjmy, které přispívají k celkovému rozpočtu federace. Kromě obecných kampaní také realizujeme specifické projekty zaměřené na basketbalovou komunitu, jako jsou charitativní akce nebo podpora mládeže, které, ač tvoří menší část našeho portfolia, hrají klíčovou roli ve zvyšování povědomí o basketbalové federaci.“
Kateřina Ulrichová, production manager
 

Český Florbal

„Pro Český Florbal představuje venkovní reklama a billboardy skvělou příležitost, jak posunout značku florbalu, ale především možnost přiblížit náš sport a naše akce lidem na místech, kde na ně nejsou zvyklí. Máme příležitost oslovit celé území České republiky a propagovat nejen naše akce, ale také naše hodnoty, reprezentaci a její vrcholy. Každoročním vrcholem domácích soutěží je Superfinále Florbalu, které díky venkovní reklamě a rozsáhlým kampaním v posledních letech zaznamenalo několik rekordů. Letos jsme v O2 aréně přivítali více než 13 tisíc diváků.“
Roman Urbář, ředitel marketingu a komunikace
 
Ukázky