Nábory a podnikatelé
Billboardy jsou zásadně užitečné pro nábor zaměstnanců a podporu podniků. Jsou výborným nástrojem pro zvýšení viditelnosti pracovních nabídek a pomáhají podnikatelům prezentovat své služby a produkty. Billboardy pomáhají podnikům rozšířit zákaznické portfolio a zlepšit povědomí o značce, podporují růst a rozvoj podniků. Tím podporují jejich ekonomickou situaci a zvyšují počet pracovních míst, a působí tak pozitivně v oblasti zaměstnanosti.
Reference
Metrans
„V METRANS, a.s., v současné době využíváme sílu billboardové reklamy v Praze a Ústí nad Labem nejen jako prostředek k upoutání pozornosti, ale zejména pro podnícení zájmu o volné pracovní pozice. Tato strategie nám umožňuje otevřít dveře široké škále nových talentů a stát se tak součástí našeho profesionálního a dynamického týmu.“
Šárka Mikulová, personální ředitelka
Ateliér Fiala
„Outdoorovou reklamu využíváme z důvodu, abychom obsáhli propagaci naší činnosti ve všech možných a dostupných zdrojích mimo média, jako jsou TV, rádio, tištěná média a sociální sítě a další cílené informování o naší činnosti našim stálým i novým zákazníkům. Rádi využíváme i vizuální reklamu, jako jsou tyto plochy. Věříme, že reklama tohoto typu má svoji nezaměnitelnou platnost.“
Zuzana Háková, vedoucí kanceláře
E-shop TopKrmiva.cz
„Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. S kampaní na billboardech jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje.“
Jakub Havlín, Marketing Manager
JARO Pojištění
„Billboardové kampaně bereme jako jednu z možností propagace, která pomáhá při budování naší značky. Určitě patří do média mixu, který využíváme hlavně jako formu připomenutí se zákazníkům, že jsme schopni pro ně vybrat ty nejvýhodnější produkty.“
Roman Kumstát, jednatel
Ukázky