Nadace a veřejné sbírky
Billboardy a venkovní reklama hrají nezastupitelnou roli v podpoře neziskových a charitativních organizací, nadací a veřejných sbírek. Billboardy jsou nejen prostředkem pro sdílení důležitých informací, ale také zdrojem inspirace k podpoře společenské solidarity, a mohou tak alespoň částečně měnit lidem život k lepšímu. Organizace je využívají k oslovování potenciálních dárců a podporovatelů. Veřejnost se tak prostřednictvím billboardů dozví informace o tom, jak může přispět nebo se zapojit do charitativních aktivit a tím motivovat k podpoře. Stejně tak billboardy pomáhají k náboru dobrovolníků, kteří jsou nedílnou součástí charitativních projektů.
Členové profesního sdružení SPVR vychází maximálně vstříc nadacím, organizátorům veřejných sbírek, neziskovým a charitativním organizacím při jejich propagaci, a vznikla tak například Nadace BigBoard, která jim pomáhá formou bezplatného poskytování reklamních ploch šířit povědomí o jejich činnostech a zviditelňovat je v očích veřejnosti. Ročně je tímto způsobem podporuje v řádech desítek milionů.